pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

Autor książki:

Barbara Marciszewska

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 124 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788325517243
ISBN: 978-83-2551-724-3
Data: 2010-11-26
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji - a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym - w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że: - własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości; - doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta; - im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.

Książka "Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń" - Barbara Marciszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2010 r.