Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Alicja Grochowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 348 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788374892254 |
ISBN: | 978-83-7489-225-4 |
Data: | 2009-08-25 |
Opis książki:
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?
"Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [...] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności".
Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
Książka "Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie" - Alicja Grochowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2009 r.