pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Procesy grupowe. Perspektywa socjologiczna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788373832237
ISBN: 978-83-7383-223-7
Data: 2013-06-20
Cena wydawcy: 43.05 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W tomie opisane zostały teorie wyjaśniające procesy różnicowania władzy, statusu i prestiżu w sieciach i grupach społecznych, a także procesy związane z dylematami kooperacji i wyzwaniami dla współpracy w grupach.

Miarą rozwoju omawianych teorii jest to, jak bardzo zmieniały się w czasie. Zarówno teoria stanów oczekiwań, jak też teoria władzy i zależności, a także inne teorie, o których tu mowa, w pierwotnej wersji dotyczyły jedynie stosunkowo prostych problemów. Obecnie obejmują swoim zakresem wiele rozbudowanych modeli opisujących i wyjaśniających najprzeróżniejsze problemy badawcze.

Książka przynosi najnowszą wiedzę z zakresu teorii procesów grupowych. Może być bardzo przydatna w nauczaniu metodologii badań eksperymentalnych w psychologii i socjologii.

Autorzy: Joseph Berger - Stanford University Vincent Buskens - Universiteit Utrecht Coye Cheshire - University of California, Berkeley Karen S. Cook - Stanford University Lisa M. Dilks - West Virginia University Martha Foschi - University of British Columbia Alexandra Gerbasi - California State University Northridge Joanna Heidtman Zbigniew Karpiński - Instytut Filozofii i Socjologii PAN Barry Markovsky - University of South Carolina Barbara F. Meeker - University of Maryland Arnout van de Rijt - Stony Brook University Jane Sell - Texas A&M University Robert K. Shelly - Ohio University Brent Simpson - University of South Carolina David G. Wagner - University at Albany, State University of New York Murray Webster Jr. - University of North Carolina, Charlotte Kinga Wysieńska - Instytut Filozofii i Socjologii PAN

Książka "Procesy grupowe. Perspektywa socjologiczna" - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.