pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Proces rozwiązywania zadania na różnych poziomach wiedzy i doświadczenia matematycznego

Autor książki:

Marianna Ciosek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788372711687
ISBN: 83-7271-168-2
Data:2001-01-28
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

ZAWARTOŚĆ: I. Adamek, Kilka uwag o metodach i technikach nauczania; B. Muchacka, Model organizowania wiedzy u uczniów klas I-III; K. Kraszewski, O metodzie projektów jako środku integracji wiedzy i umiejętności uczniów z edukacji ogólnotechnicznej; B. Pawlak, Możliwości realizacji idei trójpodmiotowości na szczeblu kształcenia zintegrowanego; Z. Nowak, Zabawy recepcyjne w pokonywaniu bariery oczywistości u dzieci i nauczycieli klas poczatkowych; M. Nęcka, Przestrzeń artystyczna a jakość działań twórczych dziecka; I. Czaja, Stymulowanie kreatywności dziecka – zarys programu zajęć wykorzystujących elementy treningu twórczości i pedagogiki zabawy; C. Grzywniak, Metody wspomagające uczenie się i stymulujące rozwój psychomotoryczny dzieci w edukacji wczesnoszkolnej; J. Dyląg, Muzyka w edukacji wczesnoszkolnej; R. Małoszowski, Obrazy dla dzieci. Recepcja malarstwa i jego interpretacja jako metoda kształtowania twórczych kompetencji ucznia; D. Czelakowska, Gry i zabawy twórcze w polonistycznej edukacji dzieci klas I-III; I. Zioło, Kompetencje nauczycieli klas początkowych do edukacji środowiskowej; A. Karp-Świątek, L. Michalik, Edukacja zdrowotna.

Książka "Proces rozwiązywania zadania na różnych poziomach wiedzy i doświadczenia matematycznego" - Marianna Ciosek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.