Proces rozwiązywania zadania na różnych poziomach wiedzy i doświadczenia matematycznego
Marianna Ciosek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788372711687 |
ISBN: | 83-7271-168-2 |
Data: | 2001-01-28 |
Opis książki:
ZAWARTOŚĆ: I. Adamek, Kilka uwag o metodach i technikach nauczania; B. Muchacka, Model organizowania wiedzy u uczniów klas I-III; K. Kraszewski, O metodzie projektów jako środku integracji wiedzy i umiejętności uczniów z edukacji ogólnotechnicznej; B. Pawlak, Możliwości realizacji idei trójpodmiotowości na szczeblu kształcenia zintegrowanego; Z. Nowak, Zabawy recepcyjne w pokonywaniu bariery oczywistości u dzieci i nauczycieli klas poczatkowych; M. Nęcka, Przestrzeń artystyczna a jakość działań twórczych dziecka; I. Czaja, Stymulowanie kreatywności dziecka – zarys programu zajęć wykorzystujących elementy treningu twórczości i pedagogiki zabawy; C. Grzywniak, Metody wspomagające uczenie się i stymulujące rozwój psychomotoryczny dzieci w edukacji wczesnoszkolnej; J. Dyląg, Muzyka w edukacji wczesnoszkolnej; R. Małoszowski, Obrazy dla dzieci. Recepcja malarstwa i jego interpretacja jako metoda kształtowania twórczych kompetencji ucznia; D. Czelakowska, Gry i zabawy twórcze w polonistycznej edukacji dzieci klas I-III; I. Zioło, Kompetencje nauczycieli klas początkowych do edukacji środowiskowej; A. Karp-Świątek, L. Michalik, Edukacja zdrowotna.
Książka "Proces rozwiązywania zadania na różnych poziomach wiedzy i doświadczenia matematycznego" - Marianna Ciosek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.