pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Problemy mediów i komunikacji społecznej. Uwarunkowania polskie i ukraińskie

Dane szczegółowe:
Wydawca: IVG
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 386 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788364286278
ISBN: 978-83-6428-627-8
Data: 2016-02-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich kierunkach studiów. Podobnie jak interdyscyplinarny charakter mają nauki o mediach, równie zróżnicowane jest spektrum tematyczne tekstów zawartych w niniejszej publikacji. Ich tematyka dotyczy bowiem zarówno różnorodnych aspektów dziennikarstwa, współczesnych problemów mediów masowych, jak również komunikowania wizualnego, komunikowania marketingowego czy też komunikowania międzykulturowego.

Książka "Problemy mediów i komunikacji społecznej. Uwarunkowania polskie i ukraińskie" - Sławomir Gawroński, Iwona Leonowicz-Bukał (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo IVG. Książka posiada 386 stron i została wydana w 2014 r.