Problemy konwergencji mediów II
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788364788130 |
ISBN: | 978-83-64788-13-0 |
Data: | 2016-05-20 |
Opis książki:
Monograa Problemy konwergencji mediów II jest pokłosiem organizowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Akademię Ignatianum w Krakowie, Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Komunikacją Społeczną oraz Fundację „Humanitas” II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Problemy konwergencji mediów w Polsce”, która odbyła się w czerwcu 2014 rok w Krakowie.
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.
Książka "Problemy konwergencji mediów II" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2015 r.