podręcznik:
Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej w świetle przeprowadzonych badań w latach 1992-1999
autor:
Andrzej Wilk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 364 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788372712509 |
ISBN: | 83-7271-250-6 |
Data: | 2001-01-28 |
Cena wydawcy: 42.86 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Praca przedstawia w sposób systemowy i komplementarny problem kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych. Autor, dostarczając dowodów występowania różnych zjawisk pozytywnych i negatywnych, wynikających z funkcjonowania w polskich uczelniach akademickich odmiennych strategii kształcenia nauczycieli, proponuje w zamian konkretne rozwiązania formalno-prawne i strukturalno-programowe.
Książka "Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej w świetle przeprowadzonych badań w latach 1992-1999" - Andrzej Wilk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.