Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 240x330 mm |
EAN: | 9771733533080 |
ISSN: | 1733-5337 |
Data: | 2006-10-31 |
Opis książki:
Press Book zawiera ponad 3 350 wpisów teleadresowych i informacji o firmach z branży mediów. "Press Book - Katalog Mediów w Polsce” przygotowujemy z myślą o szefach marketingu firm, pracownikach domów mediowych, PR-owcach, pracownikach agencji prasowych oraz dziennikarzach i wszystkich, których interesuje rynek mediów. Trzecia edycja "Press Booka” zawiera dane teleadresowe ponad 3 350 firm branży mediów: redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych, firm outdoorowych, internetowych oraz agencji prasowych i fotograficznych. Bazą danych w wydaniu drukowanym wzbogaciliśmy o badania branżowe udostępnione przez: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, Polskie Badania Czytelnictwa, Komitet Badań Radiowych, TNS OBOP, AGB Nielsen Media Research, Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, Polskie Badania Internetu. Zawartość została podzielona na osiem działów odpowiadających poszczególnym segmentom rynku medialnego. Wychodząc na przeciw oczekiwaniu użytkowników, poszerzyliśmy dział zawierający dane na temat właścicieli mediów, o nadawców telewizyjnych i radiowych. Dział Badania został wzbogacony o badanie ilościowe ZKDP.
Książka "PressBook. Katalog mediów w Polsce 2008/2009" - Ewa Dulna-Rak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Press. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2008 r.