Dane szczegółowe: | |
Producent: | Press |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
ISSN: | 1733-5337 |
Data: | 2006-10-31 |
Opis książki:
"Press Book. Katalog mediów w Polsce" to kompletny przewodnik po rynku mediów. Zawiera dwa rodzaje informacji. Podstawowe, dostarczne przez firmy, obejmują: dane teleadresowe, nazwy właścicieli, opis medium, odbiorców, klientów, główne stanowiska, dane finansowe i handlowe. Drugi rodzaj informacji to pełne dane z badań branżowych: PBC, Radio Track KBR, TNS OBOP, AGB Polska, IGRZ, Gemius Audience za 2005 rok.
"Press Book" jest pomocny przy planowaniu kampanii reklamowej w mediach i monitoringu rynku mediów. Skierowany jest do osób dysponujących budżetami reklamowymi lub rekomendujących sposób ich wydania. Trafi do sprzedaży w Empikach.
Katalog wydaje "Press" - specjalistyczny miesięcznik o mediach i reklamie, który należy do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy oraz jest ujęty w Polskich Badaniach Czytelnictwa.
Książka "PressBook. Katalog mediów w Polsce 2006/2007" - Ewa Dulna-Rak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Press. Cena 33.60 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Prasa
Radio
Telewizja
Outdoor
Internet
Agencje informatyczne
Agencje fotograficzne
Badania
Indeksy