Dane szczegółowe: | |
Producent: | Press |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
ISSN: | 1733-5337 |
Data: | 2001-01-09 |
Opis książki:
PRESSBOOK to przewodnik po rynku mediów w Polsce. Przygotowano go z myślą o szefach marketingu firm, które chcą się efektywnie reklamo-wać, oraz o pracownikach domów mediowych. Dzięki niemu dotrzesz do redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych, a także do agencji outdoorowych, fotograficznych, prasowych i do najczęściej odwiedzanych witryn internetowych. W katalogu znajdziesz wyniki badań, przedstawiające charakterystykę osób korzystających z największych mediów - dowiesz się za pośrednictwem których tytułów prasowych czy stacji radiowych i telewizyjnych możesz dotrzeć do interesującej Cię grupy odbiorców.
Książka "PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005" - Monika Polewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Press. Cena 46.08 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Radio
Telewizja
Outdoor
Internet
Agencje prasowe
Agencje fotograficzne
Index