pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo sztucznej inteligencji i nowych technologii 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2022
Oprawa: twarda
Ilość stron: 496 s.
EAN: 9788383281247
ISBN: 978-83-8328-124-7
Data: 2023-01-27
167.79 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jest to jedna z nielicznych na polskim rynku publikacji dotyczących nowych technologii i sztucznej inteligencji poruszających zarówno prywatnoprawne, jak i publicznoprawne aspekty tego zagadnienia. Opracowanie jest kontynuacją wydanej w 2021 r. pozycji pt. Prawo sztucznej inteligencji i nowych technologii.

Myślą przewodnią książki jest konieczność stworzenia mechanizmów gwarantujących ochronę praw jednostek w kontekście działania nowych technologii i sztucznej inteligencji, tak aby powstał swego rodzaju ekosystem zaufania do nowych technologii.

Zagadnienia opisane w publikacji omówiono z punktu widzenia ochrony praw własności intelektualnej, ochrony danych osobowych czy przepisów proceduralnych, a także nauk pozaprawnych takich jak etyka, psychologia, psychiatria, neurologia czy medycyna. Niezwykle istotne znaczenie mają też rozważania dotyczące informatyzacji postępowań sądowych w różnych krajach europejskich (Ukrainie, Litwie, Grecji) przygotowane przez autorów zagranicznych, które mogą stanowić inspirację dla wprowadzania zmian w polskim systemie prawnym.

Autorami są wybitni specjaliści - teoretycy oraz praktycy: adwokaci, radcowie prawni, sędziowie, eksperci Rady Europy - od wielu lat zajmujący się problematyką nowych technologii i sztucznej inteligencji, gwarantujący wysoki poziom naukowy i praktyczny opracowania.

Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków - adwokatów, radców prawnych, sędziów, prokuratorów, jak również pracowników administracji rządowej i samorządowej, inspektorów ochrony danych osobowych, przedsiębiorców z branży IT oraz przedstawicieli wielu dyscyplin naukowych.

Książka "Prawo sztucznej inteligencji i nowych technologii 2" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2022 r. Cena 167.79 zł. Zapraszamy na zakupy!