Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 166x239 mm |
EAN: | 9788376013435 |
ISBN: | 978-83-7601-343-5 |
Data: | 2008-11-19 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Cywilnoprawne skutki reklamy Dobra osobiste a reklama Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy - Prawo własności przemysłowej Prawo reklamy w mediach Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług
Książka "Prawo reklamy. Stan prawny na 1.09.2008 r." - Katarzyna Grzybczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2008 r.