Prawo reklamy i promocji
Elżbieta Traple, Joanna Adamczyk, Paweł Barta, Xawery Konarski, Wojciech Kulis, Paweł Litwiński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | LexisNexis |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 1008 s. |
Wymiar: | 170x242 mm |
EAN: | 9788373347151 |
ISBN: | 978-83-7334-715-1 |
Data: | 2008-11-25 |
Opis książki:
Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.
Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.
Książka "Prawo reklamy i promocji" - Elżbieta Traple, Joanna Adamczyk, Paweł Barta, Xawery Konarski, Wojciech Kulis, Paweł Litwiński - oprawa twarda - Wydawnictwo LexisNexis. Książka posiada 1008 stron i została wydana w 2007 r.