pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788382355239
ISBN: 978-83-8235-523-9
Data: 2022-02-03
65.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.

W podręczniku omówiono:
zasadę wolności wypowiedzi,
regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
przekaz medialny w mediach,
ochronę dó osobistych w działalności mediów oraz
odpowiedzialności za treści medialne.

Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami: trolling, postprawdę, fake news, deepfakes.

Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.

Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje zagadnień prawa mediów.

Książka "Prawo mediów" - Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Monika Nowikowska - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2022 r. Cena 65.52 zł. Zapraszamy na zakupy!