pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo mediów

Autor książki:

Piotr Ślęzak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788381878432
ISBN: 978-83-8187-843-2
Data: 2020-07-16
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.

Omówiono m.in.:
- zasadę wolności słowa;
- instytucję sprostowania prasowego;
- regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
- reklamę w mediach;
- ochronę dó osobistych w działalności mediów;
- zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.

Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.

Książka "Prawo mediów" - Piotr Ślęzak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2020 r.