Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788381878432 |
ISBN: | 978-83-8187-843-2 |
Data: | 2020-07-16 |
Opis książki:
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.
Omówiono m.in.:
- zasadę wolności słowa;
- instytucję sprostowania prasowego;
- regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
- reklamę w mediach;
- ochronę dó osobistych w działalności mediów;
- zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.
Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
Książka "Prawo mediów" - Piotr Ślęzak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2020 r.