Tytuł książki:
Prawo, etyka czy rynek? Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
Autor książki:
Joanna Marszałek-Kawa
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 226 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788376116341 |
ISBN: | 978-83-7611-634-1 |
Data: | 2011-06-14 |
29.67
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak z płaszczyzny prawnej jak i etycznej. Fragment Wstępu
Książka "Prawo, etyka czy rynek? Zmiany w polskich mediach po 1989 roku" - Joanna Marszałek-Kawa (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2014 r. Cena 29.67 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.