Tytuł książki:
Prawo designu i mody. Kreowanie produktu
Autor książki:
Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 148x219 mm |
EAN: | 9788395535529 |
ISBN: | 978-83-9553-552-9 |
Data: | 2020-01-20 |
Cena wydawcy: 58.65 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tom 3. Serii Prawa Designu Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody i studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
Książka "Prawo designu i mody. Kreowanie produktu" - Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2020 r.