pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Autor książki:

Monika Brzozowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: LexisNexis
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788376201221
ISBN: 978-83-7620-122-1
Data: 2009-04-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem autorskim oraz osób prowadzących działalność w branży reklamowej i promocyjnej.
Czytelnicy znajdą w książce m.in. odpowiedź na pytania: Jak cytować w reklamie? Czy można korzystać z pomysłów z cudzej kampanii reklamowej? Czy można umieszczać zdjęcia ściągnięte z Internetu w reklamie? Co oznacza pojęcie licencji niewyłącznej i jakie są konsekwencje jej udzielania dla reklamodawcy? Czy wolno wykorzystywać sobowtóra osoby publicznej w reklamie? Jakie są uwarunkowania prawne wykorzystywania w reklamie karykatury i pasztiszu? Monika Brzozowska jest prawnikiem, dziennikarką, politologiem, doradcą i trenerem oraz autorką licznych publikacji.

Książka "Prawo autorskie w reklamie i marketingu" - Monika Brzozowska - oprawa miękka - Wydawnictwo LexisNexis. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2009 r.