Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | LexisNexis |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788376201221 |
ISBN: | 978-83-7620-122-1 |
Data: | 2009-04-02 |
Opis książki:
Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem autorskim oraz osób prowadzących działalność w branży reklamowej i promocyjnej.
Czytelnicy znajdą w książce m.in. odpowiedź na pytania: Jak cytować w reklamie? Czy można korzystać z pomysłów z cudzej kampanii reklamowej? Czy można umieszczać zdjęcia ściągnięte z Internetu w reklamie? Co oznacza pojęcie licencji niewyłącznej i jakie są konsekwencje jej udzielania dla reklamodawcy? Czy wolno wykorzystywać sobowtóra osoby publicznej w reklamie? Jakie są uwarunkowania prawne wykorzystywania w reklamie karykatury i pasztiszu? Monika Brzozowska jest prawnikiem, dziennikarką, politologiem, doradcą i trenerem oraz autorką licznych publikacji.
Książka "Prawo autorskie w reklamie i marketingu" - Monika Brzozowska - oprawa miękka - Wydawnictwo LexisNexis. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2009 r.