Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 600 s. |
EAN: | 9788382464535 |
ISBN: | 978-83-8246-453-5 |
Data: | 2022-01-10 |
Opis książki:
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
- pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
- cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
- obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
Książka "Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej" - Piotr F. Piesiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 600 stron i została wydana w 2021 r.