pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Autor książki:

Piotr F. Piesiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2021
Oprawa: twarda
Ilość stron: 600 s.
EAN: 9788382464535
ISBN: 978-83-8246-453-5
Data: 2022-01-10
Cena wydawcy: 129.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.

Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.

W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
- pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
- cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
- obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.

Książka "Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej" - Piotr F. Piesiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 600 stron i została wydana w 2021 r.