Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Duet |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 448 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788361185468 |
ISBN: | 978-83-6118-546-8 |
Data: | 2009-02-09 |
Opis książki:
Wybór przez autorkę pracy regionu warmińsko-mazurskiego jest szczególnie interesujący poznawczo, bowiem jest to ta cząść kraju, gdzie poziom bezrobocia, poczucie upośledzenia społeczno-ekonomicznego przekłada się na zachowania wyborcze obywateli (...). Praca (...) zainteresuje przyszłych adeptów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, bowiem dostarcza wiedzy na temat tego, jak media lokalne informują obywateli o wyborach i w ten sposób wpływają na kształt świadomości społeczno-politycznej społeczności lokalnej.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Godny odnotowania jest wysiłek Autorki w przedstawieniu pewnego rodzaju monografii działalności i znaczenia mediów regionalnych w marketingu politycznym, co do dzisiaj nie cieszy się specjalnym zainteresowaniem prasoznawców, politologów i socjologów. Recenzowane studium bez wątpienia zapełnia w tej mierze luką w naszej literaturze.
Z recenzji prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego
Książka "Prasa lokalna w kampaniach wyborczych" - Katarzyna Maciejewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2008 r. Cena 35.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.