pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Autor książki:

Jarosław Kordziński

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324621576
ISBN: 978-83-246-2157-6
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 27.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Reguły perswazji są po to, by je... wykorzystywać
  • Jasne formułowanie celu procesu przekonywania
  • Ciągła obserwacja, słuchanie i reagowanie na słowa rozmówcy
  • Atrakcyjny i zrozumiały sposób przekazywania tekstu perswazyjnego
  • Bieżąca analiza skuteczności Twojego postępowania
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym, jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem
John D. Rockefeller

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.
A teraz otwórz tę książkę i wkrocz do fascynującego świata perswazji!

Książka "Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji" - Jarosław Kordziński - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2009 r.