Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566357 |
ISBN: | 978-83-6356-635-7 |
Data: | 2014-12-02 |
Opis książki:
?Praktyka brandingu? to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można ?dotknąć?. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec?
Książka "Praktyka brandingu" - Maciej Tesławski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.