pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324638543
ISBN: 978-83-246-3854-3
Data: 2012-08-03
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!

Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobiezałatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.

Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.

  • Poznaj networking.
  • Przygotuj się, zanim zaczniesz działać.
  • Naucz się efektywnie szukać nowych klientów.
  • Polecaj i bądź polecany.
  • Stale rozwijaj sieć kontaktów.
  • Zostań mistrzem pogawędek.

Dla sukcesu w biznesie - i życiu w ogóle - potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.

prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy Pw C

Fascynujący przewodnik po rozległej krainie budowania relacji w biznesie. Polecam każdemu nowicjuszowi, który chce szybko zostać profesjonalistą, i każdemu profesjonaliście, który nie chce popaść w rutynę i rozmienić swego profesjonalizmu na drobne. Czyta się jednym tchem jak najlepszy kryminał.

Jerzy Zalega,
Prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami, sp. z o.o.

Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera - zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą - świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!

Jacek Santorski,
Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i grupy firm VALUES.
Solidnie uporządkowana wiedza, która pozwoli mi zrobić użytek z zebranych dwóch tysięcy wizytówek. Gorąco polecam!
Aleksander Skirmuntt,
Członek Zarządu Emmerson S.A.
W głębokim PRL-u słynny prof. Tadeusz Kotarbiński napisał: co z tego, że jesteś świetny w tym, co robisz, skoro wiedzą o tym niewłaściwi ludzie. Z pewności wiedza jest nam dzisiaj bardziej potrzebna niż cokolwiek innego, ale bez networkingu i związanej z nim wiedzy naszaeksperckość" zostanie niedostrzeżona lub niewłaściwie zagospodarowana. Ta książka nie tylko dostarcza wiedzę, ale i uczy, jak networkować we własnym, dobrze rozumianym interesie. Szczerze polecam.
Robert Kroll,
Leadership and Strategy Coach, Wiceprezes Zarządu Institute Copernicus - Fundation, www.krool.org
Od 18 lat w sposób aktywny buduję i rozwijam moje zawodowe i osobiste relacje. To już nawyk. Przeczuwałem jednak zawsze, że networking to nie tylko naturalny talent, zaangażowanie i osobiste predyspozycje, ale kawał solidnej wiedzy i zasad. Teraz mam komplet narzędzi do zastosowania od ręki. Praktyczne i konkretne. Dziękuję i jednocześnie szkoda, że musiałem tak długo na to czekać.
Dariusz Milczarek,
Managing Partner Sandler Training Polska, sp. z o.o.
Biznes był, jest i będzie oparty na sztuce budowania relacji. A profesjonalizm nigdy nie jest dziełem przypadku. Dlatego sukces osiągną najskuteczniejsi. Ta książka to nieocenione praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak dzięki mądremu budowaniu i podtrzymywaniu relacji zarabiać więcej dziś i w dłuższej perspektywie czasowej.
Jacek Walkiewicz,
mówca motywacyjny
140 stron opowieści o spotkaniach przy dobrej kawie przekuwanych w biznesowy sukces? Nareszcie mamy prosty i skuteczny przewodnik po przyjemnościach związanych z zarabianiem pieniędzy! Polecam!
Filip Nowaczyński,
Prezes Zarządu A Vista Group
Bardzo wciągająco napisany, praktyczny przewodnik po nowoczesnej metodzie budowania trwałych i cennych relacji w biznesie i nie tylko. Choć wiele osób teoretycznie zna temat i podświadomieczuje" siłę sieci kontaktów to tutaj czarno na białym odnajdujemy odpowiedzi nie tylko na pytaniedlaczego" networking ale przede wszystkimjak" - i to uważam za największą zaletę tej książki.
Marek Wojtachnia,
Członek Zarządu Mineral Midrange
"Jak dobrze tę wiedzę wykorzystuję?" - to pytanie jakie powinno się pojawić podczas czytania tej książię (a nie Czy ja to wiem? "). Dlatego ją polecam! Po drugie, po 12 latach mieszkania w Polsce, wciąż widzę, że potrzebujemy więcej otwartości i taki przyspieszony, bezpieczny sposób robienia biznesów, wszystkim się przyda.
Patryk Nosalik,
Country Manager CSI Leasing Polska Sp. z o.o.
Mocno polecam tę książkę do podręcznej biblioteki każdemu, niezależnie od tego w jakiej branży działa. Polecam ją zarówno tym, którzy jeszcze całego opisanego tu warsztatu wśród swych umiejętności nie posiadają, jak i wszystkim pozostałym, by zaglądając co jakiś czas pomiędzy te okładki przypominali sobie, iż warto z takich umiejętności stale korzystać.
Bartosz Kapczyński,
Członek Zarządu - Dyrektor Sprzedaży Grupa LUXMED
Opracowanie zawiera kompendium wiedzy w pigułce o relacjach biznesowych, w aspekcie budowania sieci kontaktów osobowych, podane w bardzo przystępny sposób. Opracowanie jest poparte licznymi praktycznymi przykładami zarówno z osobistych relacji autora jak i osób zaprzyjaźnionych. Polecam szczególnie osobom, pragnącym usystematyzować i podnieść swoją wiedzę na temat networkingu biznesowego.
Piotr Płuska,
Wiceprezes Zarządu Quercus - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Niezależnie od tego że XXI wiek w budowaniu biznesu sieciowego to nowoczesne technologie i systemy wspierające sprzedaż to pewne zasady, nazwijmy jedobrymi regułami", pozostają niezmienne. Tylko osoba, która zrozumie w jaki sposób skutecznie komunikować się z potencjalnymi partnerami w biznesie ma szanse na osiągniecie sukcesu w nie tylko w budowaniu struktury sprzedaży, ale również ma możliwość rozwijania tych kompetencji które pomogą jej w relacjach międzyludzkich niezwiązanych z biznesem... Ta książka przypomina nam o tym że współpraca, odpowiednie nastawienie, uczciwość biznesowa oraz partnerstwo stanowią podstawę do prowadzenia biznesu niezależnie od narzędzi jakie je wspierają.
Sylwester Machnio,
Manager Wydziału Współpracy z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi - ING Bank Śląski S.A.
Otwarte relacje, kredyt zaufania, umowa ustna - to ciągle jeszcze nowe pojęcia w polskim biznesie. Etyczny, zorientowany na rozmówcę networking jest idealnym narzędziem do budowania zawodowego sukcesu w oparciu o zasadęwin-win ". Ale networking to coś jeszcze, to mobilizujący styl funkcjonowania pobudzający ciekawość, pozwalający na poszerzanie wiedzy, a więc rozwój tak zawodowy jak i osobisty. W tej książce z pewnością można znaleźć inspirację i motywację do tego wartościowego sposobu poruszania się w świecie biznesu.
Robert Kamiński,
Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Benefit Systems Sp. z o.o.
Chcesz odnosić sukcesy w życiu zawodowym i nie tylko? Musisz być widoczny i dobrze słyszany. Same kwalifikacje nie wystarczą, podstawa to kontakty i relacje. Ta książka to elementarz - jak odnieść sukces w biznesie XXI wieku.
Joanna Klupp,
Kierownik Marketingu, Forever Living Products Poland Sp. z o.o.
Książka napisana bardzo ciekawie, powinna być zalecana jako elementarz dla każdego kto podjął trudne wyzwanie zarabiania na życie w sprzedaży. Autorzy podpowiadają jak nie być anonimowym w rozwiązywaniu swoich problemów i wskazują instrumenty pomocne w codziennej trudnejwalce" o klienta. Jest to ABC rozumienia pracy zawodowej, dające możliwość poradzenia sobie w wielu pozornie trudnych sytuacjach oraz wskazówka jak być skutecznie zauważonym i z tego skorzystać. Autorzy wykorzystują wieloletnie doświadczenie a opisywane przypadki to celne spostrzeżenia i przykłady z życia wzięte. Praktyczny poradnik networkingu" to m.in. opis pierwszego wrażenia oraz podpowiedźco zrobić potem ". Kryje się za tym klucz do sukcesu każdego kto go przeczyta. Nareszcie mam motywację do skatalogowania swoich 859 wizytówek.
Jan Bielecki,
Dyrektor ds. Rozwoju DC System Sp. z o.o.

Grzegorz Turniak - niestrudzony orędownik wartościowych idei: zarządzania talentami, karierą, siecią relacji i kontaktów. Mingling maven. Od 2006 Prezes firmy BNI Polska, poprzednio Prezes jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager w SAP Polska, Managing Director w Neumann Management Institute, Dyrektor PMSZ. Absolwent Wydziału Elektroniki PW, certyfikowany konsultant OD, nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC. Współzałożyciel, a w latach 2003 - 2007 członek Zarządu PSZK; od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców; od 2010 członek Zarządu Stowarzyszenia Facylitatorów. Współzałożyciel (w 2011 roku) i Prezes Klubu Toastmasters Leaders. Jest współautorem książek Alchemia Kariery (z Jackiem Santorskim) i Profesjonalny networking, czyli kontakty, które procentują (z Romanem Wendtem).

Witold Antosiewicz - z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy. Specjalista w zakresie tworzenia relacji biznesowych i zarządzania nimi. Od kilku lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie, BNI, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego networkera w Polsce, nadawanego przez BNI. Obecnie ambasador tej organizacji. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie - wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.

Książka "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych" - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2012 r.