Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ekonomik |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 76 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788377350065 |
ISBN: | 978-83-7735-006-5 |
Data: | 2014-08-26 |
21.41
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.
Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.
Książka "Pracownik call center" - Amelia Marczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Ekonomik. Książka posiada 76 stron i została wydana w 2011 r. Cena 21.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.