Tytuł książki:
Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku
Autor książki:
Genowefa Sobczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 157 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322724446 |
ISBN: | 83-227-2444-6 |
Data: | 2005-11-02 |
Cena wydawcy: 5.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kolejny zeszyt serii Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Zawiera 10 artykułów oraz 3 sprawozdania z konferencji: XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi, Entime 2004 oraz konferencji Badania Marketingowe - metody, tendencje i zastosowania.
Książka "Prace naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS 12/2005. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku" - Genowefa Sobczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.