Potęga słowa dlaczego. Jak się wyróżnić na tle konkurencji
C. Richard Weylman
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324692354 |
ISBN: | 978-83-246-9235-4 |
Data: | 2014-10-20 |
Opis książki:
Książka, która zmienia reguły gry…
Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?
Poznaj sekret rozwoju w biznesie
Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.
Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.
C. Richard Weylman jest cenionym i rozchwytywanym konsultantem, specjalizującym się w marketingu i sprzedaży, a także mówcą i ekspertem od spraw mediów. Pełni funkcję przewodniczącego Weylman Consulting Group i dyrektora generalnego Weylman Center for Excellence in Practice Management. Jego artykuły można przeczytać w „Investment Advisor”, „Fundfire”, „NALU”, „GAMA News Journal”, a także na stronach internetowych Forbes.com.
Książka "Potęga słowa dlaczego. Jak się wyróżnić na tle konkurencji" - C. Richard Weylman - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2014 r.