pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Autor książki:

C. Richard Weylman

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324692354
ISBN: 978-83-246-9235-4
Data: 2014-10-20
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.

C. Richard Weylman jest cenionym i rozchwytywanym konsultantem, specjalizującym się w marketingu i sprzedaży, a także mówcą i ekspertem od spraw mediów. Pełni funkcję przewodniczącego Weylman Consulting Group i dyrektora generalnego Weylman Center for Excellence in Practice Management. Jego artykuły można przeczytać w „Investment Advisor”, „Fundfire”, „NALU”, „GAMA News Journal”, a także na stronach internetowych Forbes.com.

Książka "Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji" - C. Richard Weylman - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2014 r.