Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Dolnośląskie |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 135x205 mm |
EAN: | 9788324591695 |
ISBN: | 978-83-2459-169-5 |
Data: | 2011-11-15 |
Opis książki:
Dan Ariely, profesor ekonomii behawioralnej na Duke University, uznany przez magazyn Fortune" za jednego z 10 światowych guru biznesu, obala powszechnie przyjęte założenie, że ludzie zasadniczo postępują racjonalnie. Zestawiając wnioski płynące z codziennych doświadczeń z wynikami eksperymentów, wyjaśnia, w jaki sposób oczekiwania, emocje, normy społeczne i inne niewidzialne, pozornie nielogiczne siły odbijają się na naszej umiejętności logicznego myślenia. Odkrywa, że nasze nieprzemyślane zachowania nie są ani przypadkowe, ani bezsensowne. Są systematyczne i przewidywalne - dlatego można powiedzieć, że jesteśmy przewidywalnie irracjonalni. Ariely wyjaśnia, w jaki sposób możemy wyrwać się ze szkodliwych schematów myślowych i zacząć podejmować lepsze decyzje.
Książka "Potęga irracjonalności" - Dan Ariely - oprawa miękka - Wydawnictwo Dolnośląskie. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2011 r.