Tytuł książki:
Postmodernistyczne zachowania konsumenckie na rynku turystycznym w Polsce. Seria: Prace Monograficzne 823
Autor książki:
Krzysztof Sala
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788380840126 |
ISBN: | 978-83-8084-012-6 |
ISSN: | 0239-6025 |
Data: | 2018-05-16 |
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor bada nowe rodzaje turystyki w kontekście postmodernistycznych zachowań konsumenckich. Przedmiotem rozważań są: questing (tzw. turystyka z zagadkami), couchsurfing (tzw. kanapowanie) i groundhopping (tzw. turystyka stadionowa). Mają one na razie niewielki udział w całkowitym ruchu turystycznym na świecie i w Polsce, ale ciągle się rozwijają i stanowią atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnych form uprawiania turystyki. Prace Monograficzne 823.
Książka "Postmodernistyczne zachowania konsumenckie na rynku turystycznym w Polsce. Seria: Prace Monograficzne 823" - Krzysztof Sala - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2018 r.