pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Porter o konkurencji

Autor książki:

Michael E. Porter

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2001
Oprawa: twarda
Ilość stron: 434 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320812879
ISBN: 83-208-1287-9
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 47.61 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof. Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego teorie, jak z biegiem czasu ulegają pogłębieniu i ewoluują. W części pierwszej Autor zajmuje się konkurencją i strategią firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora ułatwiają nam zrozumienie istoty konkurencji.

Książka "Porter o konkurencji" - Michael E. Porter - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 434 stron i została wydana w 2001 r.