Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 434 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320812879 |
ISBN: | 83-208-1287-9 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 47.61 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof. Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego teorie, jak z biegiem czasu ulegają pogłębieniu i ewoluują. W części pierwszej Autor zajmuje się konkurencją i strategią firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora ułatwiają nam zrozumienie istoty konkurencji.
Książka "Porter o konkurencji" - Michael E. Porter - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 434 stron i została wydana w 2001 r.