Tytuł książki:
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja
Autor książki:
Jan Doroszewski, Marek Kulus, Andrzej Markowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326433641 |
ISBN: | 978-83-2643-364-1 |
Data: | 2014-09-17 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono nie tylko pogłębioną analizę wyżej wymienionych elementów, ale także charakterystykę porozumienia z pacjentami w różnych specjalnościach medycznych.Czytelnik odnajdzie tu praktyczne wskazówki dotyczące m.in.: - odpowiedniego sposobu organizacji przestrzeni, w której odbywa się komunikacja, - właściwych zachowań językowych wykorzystywanych w rozmowie z osobami chorymi, - zasad przekazywania prawdy klinicznej, - korzystnych i niekorzystnych metod stosowanych w komunikacji z dzieckiem, - komunikacji z chorym psychicznie, z uwzględnieniem różnic w podejściu do pacjenta w zależności od jego stanu psychicznego, - skutecznej komunikacji w zespole terapeutycznym.
Książka "Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja" - Jan Doroszewski, Marek Kulus, Andrzej Markowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2014 r.