pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 884 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379221844
ISBN: 978-83-7922-184-4
Data: 2015-03-16
Cena wydawcy: 149.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Komplet 2 słowników: Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie - Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie Każdy ze słowników zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.

Podręcznik „Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu” - oprawa miękka - Wydawca: Dr Lex.