podręcznik:
Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie
autor:
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 500 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379221196 |
ISBN: | 978-83-7922-119-6 |
Data: | 2014-10-23 |
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.
Podręcznik „Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawca: Dr Lex.