pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie

Autor książki:

Piotr Kapusta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 476 s.
Wymiar: 150x209 mm
EAN: 9788379222155
ISBN: 978-83-7922-215-5
Data: 2017-06-07
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.

Książka "Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 476 stron i została wydana w 2017 r.