Tytuł książki:
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie
Autor książki:
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 476 s. |
Wymiar: | 150x209 mm |
EAN: | 9788379222155 |
ISBN: | 978-83-7922-215-5 |
Data: | 2017-06-07 |
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.
Książka "Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 476 stron i została wydana w 2017 r.