Tytuł książki:
Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania
Autor książki:
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 750 s. |
EAN: | 9788379221820 |
ISBN: | 978-83-7922-182-0 |
Data: | 2015-03-04 |
Cena wydawcy: 119.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń.Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.
Książka "Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 750 stron i została wydana w 2015 r.