podręcznik:
Polsko-angielski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie
autor:
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379221745 |
ISBN: | 978-83-7922-174-5 |
Data: | 2015-02-20 |
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Polsko-angielski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do polskiego języka biznesowego.
Podręcznik „Polsko-angielski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawca: Dr Lex.