Polski outdoor. Reklama w przestrzeni publicznej
Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Klucze |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 214 s. |
Wymiar: | 270x230 mm |
EAN: | 9788361594123 |
ISBN: | 978-83-61594-12-3 |
Data: | 2009-11-12 |
Opis książki:
Album zdjęć Elżbiety Dymnej i Marcina Rutkiewicza o reklamie zewnętrznej w Polsce.
Od Autorów:
Każda grupa interesu ma własny sposób wyrażania opinii. Górnicy palą opony, pielęgniarki rozbijają miasteczka namiotowe, rolnicy wysypują zboże, żądający obwodnicy chodzą po pasach. Nasza grupa interesu składa się z architektów, urbanistów, grafików komputerowych, krytyków sztuki, ludzi pióra, designerów, filmowców, muzyków i generalnie wszystkich innych, dotkniętych nieszczęściem wrażliwości estetycznej. Drogą urzędową osiągnęliśmy już wszystko.
Po naszej prezentacji w Sejmie, Nadzwyczajna Komisja Przyjazne Państwo wystosowała do premiera dezyderat, postulujący rozpoczęcie prac nad ustawą regulującą rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Dokument ten był oparty w całości o nasze postulaty w tej kwestii. Rząd odpowiedział wymijająco. Jedyną rzeczą, jaką nasza grupa interesu może teraz rzucić w Radę Ministrtów, jest ten album.
Książka "Polski outdoor. Reklama w przestrzeni publicznej" - Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Klucze. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2009 r.