pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polski outdoor. Reklama w przestrzeni publicznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Klucze
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 214 s.
Wymiar: 270x230 mm
EAN: 9788361594123
ISBN: 978-83-61594-12-3
Data: 2009-11-12
Cena wydawcy: 139.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Album zdjęć Elżbiety Dymnej i Marcina Rutkiewicza o reklamie zewnętrznej w Polsce.

Od Autorów:
Każda grupa interesu ma własny sposób wyrażania opinii. Górnicy palą opony, pielęgniarki rozbijają miasteczka namiotowe, rolnicy wysypują zboże, żądający obwodnicy chodzą po pasach. Nasza grupa interesu składa się z architektów, urbanistów, grafików komputerowych, krytyków sztuki, ludzi pióra, designerów, filmowców, muzyków i generalnie wszystkich innych, dotkniętych nieszczęściem wrażliwości estetycznej. Drogą urzędową osiągnęliśmy już wszystko.
Po naszej prezentacji w Sejmie, Nadzwyczajna Komisja Przyjazne Państwo wystosowała do premiera dezyderat, postulujący rozpoczęcie prac nad ustawą regulującą rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Dokument ten był oparty w całości o nasze postulaty w tej kwestii. Rząd odpowiedział wymijająco. Jedyną rzeczą, jaką nasza grupa interesu może teraz rzucić w Radę Ministrtów, jest ten album.

Książka "Polski outdoor. Reklama w przestrzeni publicznej" - Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Klucze. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2009 r.