pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polska szkoła makrokonkurencyjności

Autor książki:

Elżbieta M. Jagiełło

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ciekawe Miejsca
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363424497
ISBN: 978-83-6342-449-7
Data: 2014-12-02
Cena wydawcy: 64.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Elżbieta Małgorzata Jagiełło jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Instytucie Badań Rynku i Konsumpcji. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tematyce konkurencyjności gospodarki. Zarówno w swoich artykułach, jak i książce pt. Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (2008) opowiada się za potrzebą integrowania różnych podejść badawczych w procesie coraz głębszego poznawania zjawiska konkurencyjności i przedstawia autorską koncepcję Zintegrowanego Modelu Konkurencyjności Gospodarki.

W monografii autorka ukazuje szeroką panoramę polskich osiągnięć i ustaleń w zakresie makrokonkurencyjności na tle dorobku światowego. W ramach tak zarysowanej szkoły polskiej wyróżnia cztery nurty badawcze. Jednocześnie przypisuje szczególną rolę kapitałowi społecznemu i jakości instytucji w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki będącej w okresie post-transformacji.

Z racji swojego poznawczego, jak i praktycznego charakteru książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności przedstawicieli administracji rządowej oraz studentów ekonomii i zarządzania. Motywem przewodnim książki jest zdanie: ?Zwiększanie konkurencyjności to nie sprint WZROSTU ? to MARATON ROZWOJU GOSPODARCZEGO?.?

Książka "Polska szkoła makrokonkurencyjności" - Elżbieta M. Jagiełło - oprawa miękka - Wydawnictwo Ciekawe Miejsca. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2014 r.