pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych

Autor książki:

Marek Mazur

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 240x168 mm
EAN: 9788380123557
ISBN: 978-83-8012-355-7
Data: 2024-09-16
48.57 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnącej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993-2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, mają zaprezentowane badania empiryczne, dotyczące personalizacji w ujęciu medialnym (analiza zawartości Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartości telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzają tezę personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujących się tematyką komunikowania politycznego, ale także tych spośród studentów i obserwatorów polityki, których interesują przemiany współczesnej demokracji w kontekście kampanii wyborczych

Książka "Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych" - Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r. Cena 48.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.