Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 240x168 mm |
EAN: | 9788380123557 |
ISBN: | 978-83-8012-355-7 |
Data: | 2024-09-16 |
Opis książki:
W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnącej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993-2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, mają zaprezentowane badania empiryczne, dotyczące personalizacji w ujęciu medialnym (analiza zawartości Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartości telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzają tezę personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujących się tematyką komunikowania politycznego, ale także tych spośród studentów i obserwatorów polityki, których interesują przemiany współczesnej demokracji w kontekście kampanii wyborczych
Książka "Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych" - Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r. Cena 48.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.