Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 233 s. |
Wymiar: | 170x237 mm |
EAN: | 9788379720859 |
ISBN: | 978-83-7972-085-9 |
Data: | 2017-01-23 |
Opis książki:
"Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych".
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
Książka "Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego" - Katarzyna Orfin-Tomaszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 233 stron i została wydana w 2016 r.