Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji. Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne
Michał Głowacki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 338 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788362363391 |
ISBN: | 978-83-62363-39-1 |
Data: | 2012-03-07 |
Opis książki:
Książka poświęcona jest zagadnieniom które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz - odpowiednio - rad nadzorczych radia i telewizji publicznej. Brakuje natomiast wiedzy medioznawczej jak zagadnienia medialne są traktowane w innych krajach szczególnie w tych które mają i silnie rozbudowaną sferę publiczną i tradycje pomocy państwowej w dziedzinie kultury. Problematykę polityki medialnej autor umieszcza w kontekście dylematów współczesnej regulacji rynku audiowizualnego. Od zagadnień związanych z politologicznym kontekstem w zakresie mediów przechodzi do analizy kwestii dotyczących współczesnej telewizji ukazuje związki między tym medium polityką i widzem przez pryzmat praktyk w krajach skandynawskich przedstawia sposoby regulacji i oceny telewizji oraz strategie działania. Jest to praca interdyscyplinarna zredagowana przejrzyście konsekwentna w analizie uporządkowana tematycznie logicznie i merytorycznie powiązana. Ze względu na klarowny język obrazowy charakter opisywanych problemów oraz wykorzystaną literaturę przedmiotu jest to publikacja ze wszech miar warta rekomendacji. Adresowana jest do środowiska zarówno medioznawców politologów jak i mediów może także stanowić źródło inspiracji dla praktyków medialnych i polityków. Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa
Książka "Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji. Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne" - Michał Głowacki - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 338 stron i została wydana w 2011 r. Cena 33.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.