pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polityczność mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 321 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788380192027
ISBN: 978-83-8019-202-7
Data: 2015-11-27
33.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Czwarty tom serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności podejmuje zagadnienie polityczności mediów. Pojęcie polityczności rozumiane jest przez autorów jako rodzaj wpływu sfery publicznej, społecznej czy kulturowej na komunikację międzyludzką toczącą się za pośrednictwem mediów. Te ostatnie ujmowane są nie tyle przez pryzmat technologii, ale także jako mechanizm komunikacji społecznej. Autorzy, analizując poszczególne media: muzykę, radio, telewizję oraz media cyfrowe, podejmują refleksję nad wpływem tychże mediów na budowanie powszechnych znaczeń poprzez zawłaszczanie wyobraźni i utrwalanie pewnych kalek kulturowych. Jednocześnie zwracają uwagę, jak mechanizm uwodzenia, czy wręcz zniewalania odbiorcy przez te media jest przez nie sankcjonowany i traktowany jako narzędzie kontroli społecznej.

Książka "Polityczność mediów" - Grażyna Pietruszewska-Kobiela, Adam Regiewicz, Grażyna Stachyra, Artur Żywiołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 321 stron i została wydana w 2015 r. Cena 33.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.