Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 410 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788360807507 |
ISBN: | 978-83-6080-750-7 |
Data: | 2009-06-29 |
Opis książki:
Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania.
To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.
Książka "Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku" - Rafał Habielski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 410 stron i została wydana w 2009 r.