Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 575 s. |
Wymiar: | 141x205 mm |
EAN: | 9788376440026 |
ISBN: | 978-83-7644-002-6 |
Data: | 2009-08-14 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku)
Książka "Politrozrywka i popperswazja" - Tomasz Olczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 575 stron i została wydana w 2009 r.