pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Politrozrywka i popperswazja

Autor książki:

Tomasz Olczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 575 s.
Wymiar: 141x205 mm
EAN: 9788376440026
ISBN: 978-83-7644-002-6
Data: 2009-08-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku)

Książka "Politrozrywka i popperswazja" - Tomasz Olczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 575 stron i została wydana w 2009 r.