pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Poetyka telewizyjnych programów porannych. Między informacją tabloidem i autopromocją

Autor książki:

Marcin Sankiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788373836174
ISBN: 978-83-7383-617-4
Data: 2013-03-14
24.01 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni. Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki.

Książka "Poetyka telewizyjnych programów porannych. Między informacją tabloidem i autopromocją" - Marcin Sankiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2013 r. Cena 24.01 zł. Zapraszamy na zakupy!