Tytuł książki:
Poetyka telewizyjnych programów porannych. Między informacją tabloidem i autopromocją
Autor książki:
Marcin Sankiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Scholar |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788373836174 |
ISBN: | 978-83-7383-617-4 |
Data: | 2013-03-14 |
24.01 Ostatni egzemplarz!
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni. Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki.Książka "Poetyka telewizyjnych programów porannych. Między informacją tabloidem i autopromocją" - Marcin Sankiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2013 r. Cena 24.01 zł. Zapraszamy na zakupy!