Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 162 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788372415691 |
ISBN: | 83-7241-569-2 |
Data: | 2001-02-03 |
Opis książki:
Publikacja ukazuje nowe tendencje w ekonomii związane z burzliwym rozwojem Internetu - tak zwanej nowej ekonomii. Określenie to podkreśla nowość narzędzi i metod, a nie praw i zasad ekonomii. W książce przedstawiono podstawowe problemy globalizacji, z uwzględnieniem globalizacji informacji i globalizacji gospodarki, a także internetowej infrastruktury i e-biznesu - jako podstaw wszelkich działań typu "e". Zaprezentowano też specyfikę e-przedsiębiorstwa i e-handlu ze szczególnym podkreśleniem problemów z e-bankingiem, podpisem elektronicznym i elektroniczną wymianą dokumentów. Omówiono również zagadnienia bezpieczeństwa działalności e-biznesowej i jej aspekty prawne oraz podatkowe. Ostatni rozdział książki zawiera propozycję praktycznych aplikacji e-biznesu w formie tzw. case.
Książka "Podstawy e-biznesu" - Agnieszka Szewczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.