pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy

Autor książki:

Joanna Wierzejska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322790984
ISBN: 978-83-2279-098-4
Data: 2018-06-26
34.23 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych.

Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka

Książka "Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy" - Joanna Wierzejska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2018 r. Cena 34.23 zł. Zapraszamy na zakupy!