pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Po co jest PR?

Autor książki:

Łukasz Zając

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 259 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566975
ISBN: 978-83-6356-697-5
Data: 2018-03-26
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Po co jest PR pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.

Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.

Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.

Książka pokazuje, jak:
-przygotować się do współpracy z agencją PR;
-zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
-rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
-z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
-wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
-budować i chronić reputację dzięki public relations;
-dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

Książka "Po co jest PR?" - Łukasz Zając - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 259 stron i została wydana w 2018 r.