Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 259 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566975 |
ISBN: | 978-83-6356-697-5 |
Data: | 2018-03-26 |
Opis książki:
Książka Po co jest PR pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
-przygotować się do współpracy z agencją PR;
-zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
-rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
-z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
-wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
-budować i chronić reputację dzięki public relations;
-dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Książka "Po co jest PR?" - Łukasz Zając - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 259 stron i została wydana w 2018 r.