pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. Seria: Media początków XXI wieku

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788375458121
ISBN: 978-83-7545-812-1
Data: 2018-02-02
36.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tom 33. serii "Media początku XXI wieku?"wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego.

Prof. nadzw. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Książka "Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. Seria: Media początków XXI wieku" - Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2017 r. Cena 36.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.