pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

Autor książki:

Ludwik Mazurkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 404 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320813814
ISBN: 83-208-1381-6
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.

Książka "Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym" - Ludwik Mazurkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 404 stron i została wydana w 2002 r.