Tytuł książki:
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Autor książki:
Ludwik Mazurkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 404 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320813814 |
ISBN: | 83-208-1381-6 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Książka "Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym" - Ludwik Mazurkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 404 stron i została wydana w 2002 r.