pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie i rozwój nowych produktów

Autor książki:

Marek Wirkus, Anna M. Lis

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 274 s.
EAN: 9788381026789
ISBN: 978-83-8102-678-9
Data: 2023-03-22
51.02 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Książka "Planowanie i rozwój nowych produktów" - Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2023 r. Cena 51.02 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.